Vem ansvarar för vädret?

Jag bara undrar vem som ska hållas ansvarig för dessa väderprognoser, ena dagen ser det ut att bli jättefint under Kristi Himmelfärdshelgen, nästa dag ska det ösregna och blåsa, jag menar det är ju inga små förändringar. Jag tror ju såklart att människan har en stor påverkan i den instabilitet vi ser omkring oss, men jag tror även att det är mycket påverkat av cykler som hade funnits där mer eller mindre ändå...men 5 dagar framåt kanske det kan vara lite säkrare...nu verkar det ju inte bli någon segling i helgen, kan ju kanske inte ens påbörja vårrustning av den lilla båten. Nu börjar det hetta till lite, 2 pers som ringt under 2 dagar men bra och konkreta frågor...dock inga bud ännu...men det kommer, det kommer. Det var tom en som hade blivit rekommenderad av den båttypen jag har, detta av en tävlingsseglare...inte illa. Alltså glöm inte AVANCE 24, mycket båt för rimligt med pengar...fina linjer och lättdriven...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0